3 cadouri promoționale care să te facă să uiți de produsul achiziționat

Știu că îți place să primești cadouri promoționale! Nu mă întreba de unde, pur și simplu știu. Mi s-a adus la cunoștință faptul că cel puțin o dată ai participat la un eveniment pentru că fiecare invitat urma să primească o agendă sau un pix. Nu că ai avea neapărată nevoie de ele, dar cum să refuzi un lucru moca?! Iar acum, colecția ta de agende și pixuri adună praf prin vreo pungă dosită prin casă sau a fost împărțită prietenilor – care nici ei nu au nevoie, dar datorită acestor obiecte acum te consideră un fel de influencer care merge mereu la conferințe mișto.

Și totuși acolo papetăria nu mi se pare total ieșită din context, poate doar ușor irelevantă, căci multe evenimente implică subiecte precum scrisul sau calculatul însă sunt folosite instrumente digitale pentru aceste activități. Problema e cu alte cadouri promoționale, de care ai să te crucești când o să le citești.

În urmă cu câteva luni am participat la un eveniment auto, o nebunie (în sensul bun) cu mașini modificate, motoare turate și foarte mulți participanți specialiști și amatori. Poți să îți imaginezi ce cadou au oferit celor care au cumpărat bilete premium, cu acces în toate zonele evenimentului? O ploscă cu whiskey! Exact asta au primit șoferii care au condus, în unele cazuri, sute de kilometri ca să ajungă acolo și vor face asta din nou la terminare.

Dar leapșa pe cadouri promoționale nepotrivite nu s-a terminat acolo. Ar fi fost prea simplu, o scăpare, și nici decum norma, cum încerc eu să demonstrez în acest articol. Un amic s-a dus să își cumpere niște panouri solare pentru apă caldă, apoi vine speriat la mine și îmi spune: „Uite, bă, ce cadou mi-au dat ăștia – că cică panourile lor îți vor aminti de plajă și de piscină – un costum de baie! De unde știu ei ce mărime poartă nevastă-mea?!”.

Din fericire (și aici mă adresez vânzătorilor de produse și servicii) există o soluție, iar aceasta vine de la Today Advertising. Am ales de pe site-ul lor 2 cadouri promoționale atât de bune încât îi vor face pe clienții tăi să uite până și de produsul principal la a cărui achiziție le vor primi. Știu că în titlu am scris „3”, dar ultimul ar fi prea frumos ca să existe cu adevărat.

Să zicem că faci mașini electrice. Nu ești foarte cunoscut, dar ai investit mult în fiabilitate și durabilitate, așa că faci o promoție de atragere a clienților. Cum ar fi să le dai acestora cadou un powerbank solar? Nu, nu pentru mașină, chiar dacă așa se poate înțelege inițial. Dar dacă autoturismul făcut de tine poate sta departe de priză sute de kilometri, un astfel de gadget va face același lucru pentru smartphone-ul clientului. Win-win!

Al doilea sfat se îndreaptă pentru cei care vând vacanțe. Există mai multe tipuri de călători, iar unul dintre aceste tipuri este migălosul. Acesta, odată ajuns la destinație, petrece ore întregi despachetând bagajul, verificând situarea camerei, priveliștea etc. și uită să meargă să se distreze. Pentru oamenii ăștia cred că cel mai potrivite ar fi niște ceasuri, ca să vadă și ei cât timp pierd făcând mai degrabă nimic.

Iar ultima idee e tot pentru cei care oferă călătorii. Nu ar fi frumos ca la fiecare 7 zile cumpărate să dați gratuit 24 de ore între joi și vineri?! Și asta nu doar în anii bisecți!

Articol pe care îl ofer ca promoție lângă celelalte pe care le-am scris pentru Spring SuperBlog 2020. Fotografie împrumutată de la Today Advertising. Returnez!

One thought on “3 cadouri promoționale care să te facă să uiți de produsul achiziționat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *